Fioletowo

Macie już wszystkie prezenty? Ja jestem na etapie uzupełniania... 



    W galeriach świąteczny szał, świąteczne piosenki... Nie wiem jak Wy ale ja w sumie to chyba lubię ten czas. Może poza tymi tłumami w sklepach, na które po prostu mam alergię. W tym roku przed świętami mam ręce pełne roboty. Odnoszę wrażenie, że coraz więcej ludzi zaczyna doceniać rękodzieło i przedkładać je nad wszędobylski "chiński badziew" :D. Posiadanie czegoś oryginalnego i jedynego w swoim rodzaju staje się coraz bardziej modne ;).

Zamieszczone dzisiaj bransoleki na razie czekają na właściciela. Być może również staną się czyimś prezentem? :D

Trzy proste bransoletki. Wydziergane na szydełku z koralików Toho w ślicznych odcieniach fioletu i kobaltu. Bransoletki nie są ze sobą połączone, wiec można je nosić zarówno razem jak i osobno. Miedziane wykończenie i "ptasie" dodatki.













Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty